منوی دسته بندی

مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز

مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز

مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز یکی از حیاتی ترین فاز های مالیت بر ارزش افزوده میباشد . شاید به دلیل وجود اولین مرحله سامانه مودیان مالیاتی می باشد. نحوه برخورداری با فاکتور ها از اول آبان بسیار  مهم است . اما در کنار تمام این موارد تغییراتی در سامانه ارزش افزوده ایجاد گردیده است . که در اینجا به بخشی از آن اشاره میکنیم.

 

ارزش افزوده در مای تکس

دیگر همانند دوره های قبل امکان ارسال ارزش افزوده در evat وجود ندارد. و پس از ورود به این سامانه شما را به سامانه مای تکس منتقل می نمایند . باید طبق نام کاربری و کله عبور وارد سامانه شوید و رمز موقت را وارد نمایید .

در پرونده خود در بخش ارزش افزوده وارد سامانه شوید.

 

ممکن است به شما اخطار مبنی به تغییراتی در سامانه مالیاتی داده شده است . که هیچ موردی نیست با تغییرات آنی آن میتوانید فعالیت خود را ادامه دهید .

 

نرخ ارزش افزوده در پاییز 1401

از دوره زمستان 1400 نرخ مالیات 9% شده است و دیگر تفکیک رقم نخواهیم داشت . همچنین باید این نکته را به خاطر سپرد که در معاملات فصلی نیز باید این موضوع را ادامه داد. یعنی دیگر نیازی به تفکیک ارقام فروش نمیباشد .

 

ارزش افزوده ربطی به مودیان دارد ؟

بله سامانه مودیان راه اندازی شده است . هم اکنون شرکت های بورسی اولین فراخوان این افراد میباشند . بنابراین طبق مطالب قبلی ذکر شده ( خواندن مطلب سامانه مودیان ) بر اساس میزان فروش فصل مشابه سال قبل برای شرکت های با سابقه کاری میتوانند میزان حداکثری فروش خود را در اختیار قرار دهند .

 

برخی از خدمات شرکت حسابداری پارسا حساب ایرنیان

  • انجام کلیه امور مالیاتی
  • انجام کلیه امور مالی
  • انجام حسابداری مدیریت
  • شرکت در جلسات رسیدگی عملکرد
  • شرکت در جلسات رسیدگی مالیات بر ارزش افزوده
  • شرکت در جلسات تراکنش های بانکی
  • مشاوره مالی و مالیاتی در خصوص امور مالیاتی شرکت ها

در صورت نیاز با شرکت پارسا حساب ایرانیان در تماس باشید .88334182 و 09123206704

پارسا حساب ایرانیان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع