شرکت خدمات حسابداری و مالیاتی

پارسا حساب ایرانیان

از هر کسب‌و‌کاری که باشید، تولیدی یا بازرگانی، خدماتی یا آموزشی، حقیقی یا حقوقی، خواه‌ناخواه با مالیات و مباحث مربوط به آن درگیر هستید. برای عبور از پیچیدگی‌های امور مربوط به حسابداری مالیاتی و قوانین حاکم بر آن، شما به همراهی یک تیم متخصص و حرفه‌ای نیاز دارید. موسسه حسابداری پارسا حساب ایرانیان، این افتخار را دارد که با تسلط کامل بر قوانین مالیاتی کشور، بهترین خدمات را به صاحبان کسب‌وکار ارائه دهد. تیم حسابداری مالیاتی ما همواره در کنار شما هستند تا در زمینه‌های مختلف در حوزه مالیات، شما را همراهی کنند و کم‌هزینه‌ترین مالیات را برای شما رقم بزنند.

بیشتر بخوانید
پارسا حساب ایرانیان
  • {{value}}
درخواست مشاوره
نام و نام خانوادگی را بنویسید.
کمی صبر کنید...

انتخاب موسسه خدمات مالی

همانطورکه میدانید شرکت ها و موسسه های حسابداری زیادی وجود دارند که به ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی میپردازند. اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که چقدر میتوان به کار این موسسه ها اعتماد کرد؟ آیا سابقه کاری موفقی در کارنامه خود دارند یاخیر؟ همانطورکه میدانید تمامی شرکت ها در بازه هایی از زمان باید نسبت به تکمیل کردن اظهارنامه های مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی بپردازند و در این مورد حساس نیاز است که یک مجموعه متبحر و حرفه ای بتواند به طور دقیق و اصولی نسبت به تکمیل این خدمات اقدام نماید.
معمولا موسسات و شرکت های مالی قرارداد خودرا به صورت سالیانه و به گونه ای تنظیم میکنند که از یک سال مالی تا یک سال مالی دیگر را تشکیل بدهد و پس از آن نسبت به تکمیل دفاتر و اظهارنامه ها اقدام میکنند و قرارداد خودرا به پایان میرسانند. مشاهده شده که پس از چندسال نهادهای دارایی نسبت به دفاتر و اظهارنامه های رد شده ترتیب اثر میدهند و اشکالات موجود را به عنوان دور زدن و یا فرار مالیاتی قلمداد میکنند و همین امر باعث جریمه شدن شرکت میشود.
شرکت پارساحساب ایرانیان با انعقاد قرارداد معتبر و طولانی مدت تمامی مسئولیت خدمات ارائه شده را به عهده میگیرد که این نشان از اعتماد این مجموعه به توانایی های خود میباشد. همینطور این مجموعه نسبت به ارائه خدمات آموزشی نیز اقدامت زیادی را انجام داده است و با برگزاری دوره آموزش حسابرسی، آموزش حسابداری و آموزش مالیاتی توانسته حسابدارن و حسابرسان مختلفی را تعلیم دهد.

محصولات سامانه

برگزاری جلسات حضوری دانشجویان در مجموعه پارسا حساب ایرانیان

خدمات حسابداری و مالیاتی

تخصص و تجربه درکنار شماست

خدمات حسابداری و مالیاتی

شرکت پارسا حساب ایرانیان با مدیریت خانم یاسمن فرج پور با  13 سال فعالیت در حوزه ارائه خدمات مالی و مالیاتی به انواع نهادها، سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی آمادگی خودرا برای دریافت مسئولیت مالی سایر شرکت ها اعلام میدارد.
شرکت پارسا حساب ایرانیان امروز، به عنوان یکی از مراکز و دفاتر ارائه دهنده خدمات مالی در تهران مشغول به فعالیت می باشد.  موسسه حسابداری پارساحساب ایرانیان با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره میتواند شمارا در حل مسائل مالی و مالیاتی راهنمایی نماید و به عنوان یک مشاور درکنار شما باشد تا یک سیستم حسابداری و مالی کاملی را برای مجموعه خود به ارمغان برسانید.
همچنین این مجموعه توانمند قادر است در راستای راه اندازی یک سیستم مالی قوی در هر بنگاه اقتصادی، به پرسنل مالی آن موسسه آموزش های لازم را ارائه نماید تا هیچ مشکلی در اداره قسمت خدمات مالی آن مجموعه وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید

چرا ما؟

۱

با شما

همیشه اول می‌مانیم

13

سابقه

13 سال در امور مالی

190

با ما باشید

همکاری با 190 شرکت

مشتریان ما

جدیدترین مقالات

حسابداری چیست؟تعریف و انواع حسابداری

حسابداری چیست؟تعریف و انواع حسابداری

حسابداری یک علم و یک فرایند است که به تجزیه و تحلیل، ثبت و دسته‌بندی، مدیریت و گزارش دادن دربار...